KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Zjazd Absolwentów

Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 1 im. Zofii Urbanowskiej w Koninie informuje, że w dniu 24 lutego 2017 roku, w związku z 90-tą rocznicą powstania szkoły, zorganizowany będzie Zjazd Absolwentów.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o  osobiste lub telefoniczne zgłaszanie chęci udziału w imprezie w sekretariacie szkoły - nr telefonu 632428252. Należy podać następujące dane: imię i nazwisko, w przypadku kobiet- nazwisko panieńskie, rok ukończenia szkoły oraz imię i nazwisko wychowawcy. Prosimy również o dokonanie wpłaty 30 zł (ciasto owoce, kawa, herbata) na konto Rady Rodziców. Numer konta: 871090 11990000 0001 1726 5135. Serdecznie zapraszamy! Program imprezy: 16.00 -17.00 rejestracja uczestników, 17.00 - 18.00 część oficjalna w auli szkoły, od 18.00 spotkania absolwentów, wychowawców, nauczycieli, zwiedzanie szkoły.