Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Zofii Urbanowskiej
w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp1konin.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 04 stycznia 2015.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 08 marca 2024.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Na stronie znajduje się mapa - mapy wyłączone są obowiązku zapewnienia dostępności.
Niektóre zdjęcia nie są opisane - ponieważ zostały umieszczone dużo wcześniej.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 19 marca 2020.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 08 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Renata Chojnacka
- e-mail - dyrektor@sp1konin.pl,
- telefon - 632428252.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
Brak miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej przed budynkiem szkoły.
Trzy stopnie schodowe przed głównym wejściem do budynku szkoły
Dzwonek po lewej stronie przy drzwiach w pierwszym przedsionku na wysokości 150 cm od podłogi w budynku szkoły.
Brak dostosowania toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku szkoły.
Brak windy, budynek szkoły składa się z dwóch pięter.
Za budynkiem szkoły znajduje się hala sportowa z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
Od strony zachodniej znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych korzystających z hali sportowej.
W hali sportowej znajdują się toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.